zahramohseni

این سایت برای شرکت درازمون پرسش مهر است

zahramohseni

این سایت برای شرکت درازمون پرسش مهر است

zahramohseni

زهرا محسنی یازدهم رشته شبکه ونرم افزار رایانه
هنرستان نوایی

بایگانی

معلم عزیزم ...

دوشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۷، ۱۱:۳۶ ب.ظ
این متن و با عشق تقدیم تمام زحماتت .
تقدیم تمام تلاش ها. صبوری ها.مهربانی هایت میکنم ای معلم عزیزم 
بهترین معلم دنیا(سرکار خانوم هوایی دبیر محترمه)
الگوی خوب من در هر زمینه 
مهربانی و تلاش بی دریغت را سپاس میگویم ای معلم
صبر والایت را سپاس میگویم ای معلم 
تورا به خاطر تک تک زحمتات بی منتت سپاس میگویم
تورا به خاطر تمام علمی که بهم آموزش دادی سپاس میگویم
و مهم ترین آن
درس اخلاق
الگویه خوب من
تورا سپاس میگویم
بهترین معلم من

ای معلم تو را سپاس : ای آغاز بی پایان ؛ ای وجود بی کران ؛ تو را سپاس .ای والا مقام ؛

ای فراتر از کلام، تورا سپاس. ای که هم چون باران بر کویر خشک اندیشه ام باریدی

سپاست میگویم، تو رابه اندازه تمام مهربانی هایت سپاس میگویم . ای نجات بخش

آدمیان از ظلمت جهل و نادانی،ای لبخندت امید زندگی و غضبت مانع گمراهی تو را سپاس

میگویم . این تویی که با دستان پر عطوفتت گلهای علم و ایمان را در گلستان وجود می

پرورانی و شهد شیرین دانش رابه کام تشنگان می ریزی. پس تو را ای معلم به وسعت

نامت سپاس میگویم . همان نامی که چهار حرف بیشتر ندارد ؛ اما کشیدن هر حرف و

صدایش زمانی به وسعت تاریخ نیاز دارد.

 

  • زهرا محسنی

نظرات (۱)

عزیزم آرزوی من سربلندی و شادمانی شماست
سپاس از دل پر از مهرت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی