zahramohseni

این سایت برای شرکت درازمون پرسش مهر است

zahramohseni

این سایت برای شرکت درازمون پرسش مهر است

zahramohseni

زهرا محسنی یازدهم رشته شبکه ونرم افزار رایانه
هنرستان نوایی

بایگانی

افتتاحیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ایی هنرستان نوایی-اصفهان-آبان97

 


دریافت


مدت زمان: 2 دقیقه 28 ثانیه 

 

تا شما ورزش نکنید ورزش همگانی نخواهد شد

قهرمان خودت باش

اگه خسته شدی 

یاد بگیر استراحت کنی

نه اینکه تسلیم بشی

خودت را از بهونه هایت قوی تر کن

آنقدر تلاش کن تا روزی آرزوهایت تبدیل به رقیب هایت 

بشوند

برای آرزوهایت آرزو نکن

تلاش کن

کار کن

تا به آرزوهایت برسی

چیزی که مهمه در ورزش اینکه خودت رو ببینی

و همیشه بگی 

من برنده خواهم شد 

نه خیلی زود

اما

قطعا برنده خواهم شد

برای هدف های زندگی ات 

امروز و فردا نکن 

همین الان تصمیم بگیر

و 

همه چیز در این دنیا به خودت بستگی دارد

زندگی ات را خودت بساز

بدنت را خودت بساز

خودت را بساز

ورزش بسیار مهم است

اگر امروز وقت ورزش کردن ندارید

در آینده وقت زیادی برای بیماری خواهی گذاشت

انتخاب با خودمان است

ورزش و سلامتی

یا

تنبلی و بیماری

من ورزش میکنم 

و یک ورزشکارم

و امید دارم که موفق خواهم شد

 

  • زهرا محسنی

نظرات (۱)

المپیاد درون مدرسه ای نوائی 
یه روز به یادماندنی برامون شد
به شما هام خیلی خوش گذشت نه؟
خیلی خوب که ورزش می کنی و ورزش و دوست داری
  (برای هدف های زندگیت امروز و فردا نکن )
از امشب این جمله را با خودم زمزمه می کنم
 من هم از شماها خیلی چیزا را یاد می گیرم



پاسخ:
قربان شما . انشالله همیشه موفق و پیروز باشید و همیشه بدرخشید.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی